Friday, October 31, 2008

Personaalsed õpikeskkonnad-1: enesetutvustus

Tere!
Mina olen Räpina Aianduskooli haridustehnoloog. Minu isikliku elu kohta leiab selle sama blogi varasemate sissekannete seast mõndagi huvitavat.

Haridustehnoloogina töötan ma alles alates sellest õppeaastast, seega toimub hetkel üks kibekiire õppimine: osalen e-kursustel, loen materjale, räägin õpetajatega ja üritan ennast ruttu-ruttu kurssi viia asjadega, mis on minu tööpäeva olulised osad.

Sellelt kursuselt ootan väga põhjalikku ja laiahaardelist (erinevad keskkonnad) tutvustust õpikeskkondadest. Hakkasin j ust eile ise Moodle'is oma esimest e-õpiobjekti looma: tehnologilised vahendid e-õppes. Selle eesmärgiks on soov tutvustada oma kooli õpetajatele Wimba vahendeid ja ise Moodle'it õppida.

Minu elu ühe sõnaga ... põnev, väga põnev.

No comments: