Tuesday, October 28, 2008

Viitamiskursus-2: Delicious vs Furl

Mul ei olnud eelnevalt mitte migit kokkupuudet ühisjärjehoidjatega. Tegin ülesande kohaselt endale Deliciousi kasutajakonto ja avastasin kohe meeldiva üllatusena, et D pakkus koheselt kõigi minu veebilehitsejas olemasolevate järjehoidjate transporti D-sse . Siis ta lisas automaatselt minu alamkataloogide nimed märksõnadeks, mis minu meelest oli väga peen ja tervitatav nüanss.

Kuna see leht hakkas mulle järjest enam meeldima, siis ma võtsin kätte ja hakkasin igale poole märksõnu (nn tag) juurde lisama. Proovisin märksõnade järgi sorteerida ja selgus, et saab otsida ühe järgi, aga ka kahe märksõna järg jne. Kogu see lehe sõbralikkus lausa kutsus uudistama ja uurima ning kuna installisin ka oma veebilehitsejasse nupu, et alati järjehoidja lisamisel lisatakse see ka D-sse, siis tulevikus näen küll enast D'd kasutamas.

Nüüd siis ülesande teine pool. Valisin Furli. Ja kuna tutvus D'ga oli nii positiivne ja "tormiline", siis F mulle kahjuks kohe üldse ei meeldinud. Esiteks, ma ei saanud teda vist korralikult käima, sest pidevalt pakkus ta mulle mingit nupu installi.

Kui lähen oma kasutajalehele, siis on seal tühjus ... Ma ei hakka ju ometi kõiki järjehoidjaid uuesti sisse trükkima. Aga võib-olla ma lihtsalt ei leia vajalikku vidinat üles, mis selle minu eest ära teeks.

Lõpetuseks, mulle meeldib väga D, põhjused on toodud ülal, ja pole ju rohkem vaja rääkida sellest , miks mingi muu mulle ei meeldi.

Tänud õpetajatele Deliciousi tutvustamise eest!

No comments: