Wednesday, October 15, 2008

Viitamiskursus-1: enesetutvustus ja ootused kursusele

Tere!
Mina olen Räpina Aianduskooli haridustehnoloog. Minu isikliku elu kohta leaib selle sama blogi varasemate sissekannete seast mõndagi huvitavat.
Haridustehnoloogina töötan ma alles alates sellest õppeaastast, seega toimub hetkel üks kibekiire õppimine: osalen e-kursustel, loen materjale, räägin õpetajatega ja üritan ennast ruttu-ruttu kurssi viia asjadega, mis on minu tööpäeva olulised osad.
Sellelt kursuselt ootan lisaks kasulikule viitmisinfole veel ka huvitavaid õpetamismeetodeid ja IKT lahendusi. Ja siiani ei ole ma pidanud kahetsema, sest kõik seni kasutatud tarkvarad on olnud sellised, mida ma pole enne kasutanud: mul pole kunagi olud tarvis kirjutada sissekannet blogisse ega vikit värskendada, nii et minu arenguruum on mõõtmatu.
Ühesõnaga ... põnev, väga põnev.

No comments: