Tuesday, April 20, 2010

Mina, maniakk!

Üks endine kolleeg, ise samuti ülimalt värvikas kuju, kirjeldab mind kui maniakaalset inimest. Algul see arvamus šokeeris mind pisut, aga mida rohkem ma selle üle mõtteid heietan, seda rohkem ma hakkan selle arvamusega nõustuma. Olen maniakaalselt täpne ja maniakaalselt järjekindel, samuti on mul maniakaalselt null-tolerants igasugu lauslolluse ja rumaluse suhtes. Samuti on mul maniakaalselt tugev tahtejõud. Nii mõnigi mu lähedastest ilmselt nõustub kahel käel tolle endise kolleegi arvamusega, et ma olen kaugel tavalisest ja kui see ulatub väga kaugele, siis võib seda ju ka maniakaalsuseks nimetada.

4 comments:

LAURA PÔLD said...

Külli, sa oled Super! Ja sinu ajaveebi on alati hea lugeda, sest sa pajatad neist kõige parematest asjadest!
Tervitab,
Laura

Külli Jacobson said...

Aitähh, Laura, heade sõnade eest! Ma ei tea, mis mind sunnib niimoodi avalikult Internetis kirjutama, aga vahest on kohe väga vaja oma mõtted sinna kuhugi "välja" saata. Tore, et on ka vastuvõtjaid.
Ole ise ka terve,
Külli

Tiia-Triin said...

Nii, nii, mina pean ka sinu töökaaslasega nõustuma. Maniakaalsus on sul veres. Mul on ainult üks küsimus: mis siis? Sina oled maiakaalne, teine on oivaliselt laisk, kolmandal on soov kogu aeg endale midagi tasku toppida. Inimese mõõdupuu on kuskil mujal, miski muu, nimetagem seda tinglikult hingesoojuseks. Ma olen täheldanud, et see on sul olemas :)

Külli Jacobson said...

No vaata aga vaata Tiia-Triin, et kipud niimoodi meelitama! Teistel lugejatel jääb nõndaviisi tunne, et ma ise olen need õlalepatsutused treinud. Aga võin kinnitada, et ei ole. Lihtsalt, eluteel on õnnestunud lahedate ja elutervete tüüpidega kokku saada.