Tuesday, November 25, 2008

Personaalsed õpikeskkonnad-4: infovoogude haldamine


Viimaks ometi ... mu veebilehtiseja on juba hulluks minemas, sest mul on vaja, et kogu aeg oleks lahti tohutul hulgal lehekülgi, mille vahel ma siis päev otsa navigeerin. See teeb pisut närviliseks ja on lõppude-lõpuks ka väga vähe efektiivne ja jube ajaraiskamine.

Seega proovin ma kohe esimesel võimalusel (see tuleb vist homme, kui mul läheb õnneks mõni ITimees oma kabinetti meelitada, et ta uue tarkvara installiks) kõik oma kursused, kus ma osalen, Moodle'i, ajaveebi, kooli kodulehe ja muu vajaliku ühele lehele agregeerida.

Kas õpihaldussüsteemi all võib mõista ka seda sama juba nimetatud Moodle'it?

3 comments:

Unknown said...

Just Moodle on ka üks õpihaldussüsteemidest. Tema erinevus näiteks WebCT'ga on see, et Moodle on avatud lähtekoodiga, s.t et iga "IT mees" võib seda oma äranägemise järgi muuta. Kui küsida tohib, siis mis imevidina installeerimiseks läheb? :)

Heikki said...

Külli!
Ega agregeerimiseks pole ju vaja midagi installida!
Lähed näiteks lehele
http://www.netvibes.com/ registreerud ja hakkad agregeerima. {Huvitav sõna: agregeerimine - varem tundsime sõna agregaat!}
See tähendab, et koondad oma oluliste veebilehtede ja ajaveebide (mitte blogide - tuleb meelde Anne Villems Luual!) otsad sinna lehele. Kas Sa seda Plymouthi reisi lehte oled vaadanud:
http://www.netvibes.com/heikkieljas#Plymouth

Mulle igatahes see netvibes meeldib väga - suvalisest arvutist lähen sisse ja kõik mu vajalikud asjad kohe käes. Netvibes eralehele [Privat] jooksevad kõik mu e-posti kastid ka kokku - näen kohe lugemata kirjade saatjaid ja teemasid jne.
Kaunist lumist päeva jätku teile sinna "lõunaosariikidesse"!

Külli Jacobson said...

Vastuseks Terjele: Kuna õppejõud soovitasid soojalt teha tutvust mõne desktopipõhise agregaatori või uudistevoo lugejaga nagu näiteks: Feedreader, FeedDemon, NewsGator, siis mina usina õppururina hakkasin neid kohe endale alla laadima. Aga meil on karm kord, nii et keegi tarkvara ise istallida ei saa, seega ... ootan ITimees.