Thursday, September 9, 2010

Moned lihtsad kuid mugavad asjad

Need kooli soidud lahevad ikka pikapeale pisut tuutuks, pool tundi sinna, pool tagasi. Ja kui ohtul Joshil on kuhugi minekut voi kauem koolis olekut, siis toon lapsed veel pealelounat koju ka. Mitte et mul midagi erilist teha oleks, aga lihtsalt natsa uksluine. Kui lapsed on ka auto peal, siis on palju toredam: saab nendega lobiseda voi laulda, aga uksi soites on motisklemine uks hea vaheldus. Teine on erinevate marsruutide kasutamine ja kuna ma ostsin endale terve New Englandi (5 kirdenurga osariiki kokku: CT, RI, MA, VT, ME. Voi akki on NY State ka, sel juhul on 6)) kaardi, siis on mul pilt umbruskonnast usna selge.

Tana motlesin nende asjade peale, mis Ameerikas on hasti.
  1. Mulle meeldib, et saab osta terve galloni e 3,7 liitrit piima. See on sangaga suures potskus ja sealt on hea valada. Ma niikuinii ostsin alati Eestis poest 4 liitrit korraga, nuud on see palju lihtsam.
  2. Teine asi, koikidel teedel on nimi, isegi maal keset poldusid ja see teeb algaja liikleja, nagu mina olen, elu vaga palju lihtsamaks, sest ma ei tea ju neid kohti ega maamarke, mida kohalikud orienteerumiseks ja eksinule tee juhatamiseks kasutavad.
  3. Siin kandis on inimesed vaga viisakad, samas mitte peale tukkivad. Nad alati teretavad ja kusivad, kuidas mul laheb. See teeb voimalikuks ka pisut pikema lobisemise, kui mul peaks selleks tahtmist olema. Samas, kui suhtlemiseks hetkel vajadust pole, siis pole keegi solvunud kui vastad vaid, et hasti ja rohkem ei raagigi.
  4. Raamatukogus on koik tasuta: raamatute ja filmide laenutamine, arvuti kasutamine. See on vaga monus, sest siin on hea vaikne ja jahe olla, ka kuuma paevaga.
  5. Mones bensukas tuleb tootaja ja tangib su auto ara. Super monus, eriti vihma ja kulmaga.
Uks tuutus, mis on nuud autoga soitmise juures silma hakanud on see, et nad peaagu uldse ei kasuta "Anna teed" marki (va kiirteele sisenemisel). Koikjal on STOPP margid, ka seal, kus voiks vabalt olla Anna teed, sest molemas suunas on hasti naha. Ja eriti tiheda asustuse korral on neid STOPPe ikka vaga palju ja see noksutamine on taitsa totter. Onneks on mu Markiis automaatkaigukastiga, ja see teeb selle pideva peatumise pisut sujuvamaks.

No comments: