Monday, May 4, 2009

Minu Eesti - Tegin Ära!

Nii hea ja mõnus on intelligentsete inimestega arutleda ja väidelda! Uh, sain hinge pealt ära öelda. Ma ei ole 100% kindel, et nende koondatud ja vormitud mõtete ja ideedega midagi peale hakatakse, aga läinud reedestel mõttetalgutel oli see hea külg, et sai palju rääkida ja arutada teemadel, mis mul südamel on.

Ma olen seda varemgi tunnetanud, et hoolivaid inimesi on ümberringi palju. Reedel sain sellele veelkord kinnitust kui koos 6-aastase poja Janekiga Usuteaduste Instituudis toimuvas mõttekojas osalesime.

Ma ei suuda siinkohal taastada kõike seda, mida seal arutati. Minu küsimusele "Kuidas saada kooli rohkem õpetajaid, kes oma õpilastest hoolivad?" kogunes vastust otsima kuus inimest. Pakuti väga konkreetseid kiireid lahendusi, mida osalejad kohe järgmine nädal lubasid täide viima hakata. Samas leiti, et õpetajat on vaja usaldada, ta peb olema eeskujuks ja tuleb soosida õpetajate omavahelist koostööd ja enese analüüsimist.

Mina luban ära teha:
  1. olen jätkuvalt eeskujuks kõiges selles, millesse usun.
  2. muutun sallivaks ja hoolivaks.
  3. aitan muuta Räpina Aianduskooli loovaks ja arengut soosivaks õpikeskkonnaks.
Ma lubasin seda teha 2. maiks ja ma olen tänaseks (4. mai) juba astunud suure sammu nende lubaduste täitmise suunas.

2 comments:

Anonymous said...

Ehk huvitab seegi:

http://www.yburlan.ru/viewtopic.php?f=48&t=352

Külli Jacobson said...

Ma proovisin, aga avanes loetamatu tekst. Arvuti ei suutnud vist kirillitsat konverteerida. Aga ka avalehel (mis avanes hästi) oli liiga teoreetiline jutt ja mu vene keele tase ei ole nii kõrge, et suudaksin seda mõnuga lugeda. Aitähh ikkagi.