Friday, November 19, 2010

Töö tulemus

Ma olen kovasti pingutanud - hommikul toustes esimene asi ja ohtul enne magamaminekut viimane - need on mu sukavardad. Kotikene longa ja varrastega on mul koikjal kaasas. Tihti peale veedan mitu tundi peavas longapoes kududes ja "vorgustikku luues". Ja seda tegevust on saatnud teatav edu, voin ma kinnitada. Olen muunud juba 5 paari kenasid kindaid erinevates Eesti mustrites ja tanu minu toole on paljud kaaskudujad saanud innustust ja soetanud endale Aino Praakli "Eesti labakindad ilma laande laiali" raamatu, mida on voimalik siinpool lompi amazon.com'ist osta voi Nancy Bushi veebilehe kaudu.
Ja vaadake nuud ning imetlege ise, sest oma silm on kuningas. Kuigi antud juhul tahaks kindlasti katsuda, aga seda saab teha hiljem.





5 comments:

Mari said...

Külli,need kindad on imekaunid. Minu lemmikud on need tumedal põhjal lillaka mustriga ja selle vink-vonk randmeosaga. Ostsin endale just äsja raamatu Meite muhu mustrid ja seal olid mõned üsna pöörased mustrid, aga tundub et sul on inspiratsiooni küllaga.
Vaata linki, raamatu sisse küll kahjuks ei näe. Tervitustega, Mari http://www.muhutikand.ee/meite-muhu-mustrid

Külli Jacobson said...

Ole tanatud kiituse eest! Ma ostsin Pireti abiga endale Aino Praakli uue paksu raamatu, enne seda olid mul ka tema kirjutatud, aga palju ohemad pehmekaantega raamatukesed. Sealt see inspiratsioon tuleb ja eestimaine parimus kandub minu kaudu maailma laiali. Hea tunne!

Erx said...

vaatasin su pilte kinnastest ja nüüd lähen koju oma kootud kinnast üles harutama. kuradima ilusad on nad sul. ma proovin uuesti igatahes. tegin ka Aino Praakli raamatu järgi aga mul tulevad kuidagi väga suured need kindad. mitu silma sul igal vardal on käpiku kudumisel naistele näiteks? jõudu ja ole terve!
Erx

Unknown said...

Kulli - my daughter-in-law Christine gave me a pair of your mittens for a Christmas gift. They are BEAUTIFUL ... so inspiring to see your skill at this craft ... the pair is dark blue and green ... I will take them to my local yarn shop in Pennsylvania so others can marvel at your talent. Thank You

Külli Jacobson said...

Hi S!
Thank you so much for the kind words, I am so happy that you liked your present. As soon as Christine asked me to knit for you, I got very inspired, as she had told me before that you liked my work a lot.
Usually I use two different yarns at one time, but your mittens have rows where there are all three yarns used at the same time: navy, green and white. Christine picked the pattern and she chose a perfect one for you.
Wear them in good health!